Koolituse eesmärk:
Sisu ja teemad:
Kuigi levinud on arusaam, et nutiseade on justkui kurjast, siis täpsem psühhoharidus selles teemaruumis annab motiveeritud arusaama, kui palju ja kuidas nutiseadmega oma lapse igapäevaelus saaksime või peaksime toimetama.
Soovitusi ja seosed jagatakse lapse areneva aju, käitumise, sotsiaal-emotsionaalsete oskuste, õppetulemuste, vaimse ja füüsilise tervise ning üldiste kognitiivsete funktsioonide taustal. Omal kohal on ka juhtumite arutelu ja igapäevast pereelu puudutavad lahendused, millesse nutiseade on või ei tohiks olla kaasatud.
Koolitusel jagatakse ideid ja ettepanekuid, kuidas saada lapsega kokkuleppele, et vajadusel vähendada nutiseadme kasutamise aega. Küll aga üheselt rakendatavaid ideaalseid võluvõtmeid ei ole, kuna muutuste loomine lähtub näiteks lapse vanusest ning tihtilugu ei keerlegi lahendused ainult nutiseadme ümber, vaid teiste psühholoogiliste ja käitumuslike momentide ümber.
Läbiviija: Andero Teras, psühholoogia MA
Andero Teras on psuÌhholoog-koolitaja, kes omandab Tartu Ülikoolis doktorikraadi laste ja noorte arengupsuÌhholoogias. Andero on MoÌttemaru koolituskeskuse haridussuuna koolitaja, kes on arendanud haridusvaldkonna koolitusprogramme ning koolitanud oÌpetajaid ning haridusjuhte uÌle kuue aasta. Lisaks Tartu UÌlikoolile on taÌiendanud enda psuÌhholoogia alaseid teadmisi Soomes Tampere UÌlikoolis ja Ameerika UÌhendriikides West-Virginia UÌlikoolis.
Väljastatav dokument
Koolituse läbimisel väljastatakse soovi korral Kuressaare Rahvaülikooli tõend.
Koolituse korraldamisel lähtume EV Valitsuse kehtestatud piirangutest. Koolitusele saabudes palume esitada Covid-19 tõendi koos isikut tõendava dokumendiga.
Õppides läbi elu!